22. aug. 2011

litt av hvert med sukker på


De siste ukene har det skjedd litt av hvert. Det har vært hyttetur med noen av de fine menneskene jeg går med i Frankrike, grillfest med noen fine mennesker som reiser ned til Frankrike for første gang om ikke så altfor lenge og siste dag på jobb. Grillfest og hyttetur var definitivt det koseligste. Skoleåret som kommer virker veldig lovende med tanke på de nye små.

                                           Fra hyttetur :)                                            
Tyra da jeg var i Oslo :)


Onsdag er dagen for den store reisen. Neida. Den er ikke så stor, men det blir veldig bra å komme fram. Gleder meg til å komme ned til leiligheten min i Bayeux. Det blir kos! Nå har jeg ikke mer å si, så da holder jeg munn.

Det er ikke tvil om at man har kommet til meg når man er utsida døra mi 


-Silje

PS. Husk å stemme/forhåndsstemme, det har jeg gjort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar