3. sep. 2011

Jeg lever enda

overskriften sier vel egentlig det meste. Nå har jeg vært i min fine, lille leiligheten i litt over en uke. Det er egentlig ganske koselig. Litt rart er det at man plutselig skal begynne i première (altså vg2), bor i egen leilighet og liksom skal klare seg sjæl (hvert fall sånn halveis liker jeg å tenke da). Men, men. For å fortelle litt om hvordan ståa er da (om det er noen som er interessert i å vite det) så har jeg endelig fått ordentlig internett i leiligheten inkl. tv, som jeg har fått til å funke enda, og telefon! I kveld har jeg forhåpentligvis fått sofa også (sånn mellom oss -> kjipt å sitte på gulvet når man har gjester). Også kommer jo Kaja på middag, noe som bli veldig koselig. Hun har det litt verre enn meg kan enn si, da hun ikke har fått strøm i leiligheten enda. Det betyr ikke kjøleskap, ikke varmtvann eller lys og sånne vesentlige ting. Jaja, derfor får hun snylte litt på oss så lenge :))) Nok om leiligheter.

I morgen kommer de nye jentene! Det blir veldig koselig. Faktisk, så er det ganske rart at det er ett år siden jeg reiste ned for første gang også. Det føles ikke sånn ut i det hele tatt. Men, hvis noen av dere nye Bxjentene ser dette : God tur, og ser dere i morgen! :)

Jeje, nå gidder jeg ikke å skrive mer. Kommer sikkert noen bilder seinere.

Snakkas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar