12. mars 2012

våridyll

Helga som var har vært en av de deiligste på lenge. Spesielt søndagen. Søndag er egentlig en dag jeg ikke er så veldig fan av siden mandag kommer rett etterpå, men i går var den fantastisk. Jeg begynte dagen med å gjøre lekser for i dag og tirsdag (!). Da jeg hadde gjort lekser tok jeg på meg ullgenseren min, surra et ullskjerf rundt halsen og gikk ut døra. Beina mine førte jeg videre til elvestien, en av yndlingsplassene mine i Bayeux. Fuglene kvitret sine skjønne melodier, sola skinte og det var altfor varmt til å ha på seg ullgenser. På veien møtte jeg alle slags mennesker. Eldre par, barnefamilier og kjærestepar. Kan det bli mer idyllisk enn dette?
Siden jeg ikke er så flink til å ta med kameraet mitt dit jeg går, har jeg dessverre ikke noe bevis på idyllen. Men, jeg satser på at dere tror på meg : )

Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Awww :) Det hørtes koselig ut! Savner litt de derre onsdagene og sånn når vi gikk rundt og spiste is og var på konstant leting etter ettellerannet.. Det var liksom alltid noe vi trengte.. haha x)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi :) Savner deg på de derre onsdagene! <3

      Slett