15. apr. 2012

flyplasser

I skrivende stund sitter jeg på flyplassen i Ajaccio, Korsika. Jeg kom akkurat på at jeg skal tilbringe mesteparten av dagen min på flyplasser. Det gjør egentlig ikke noe, for jeg liker flyplasser. De er ofte så rene, ordentlige og behagelige. I tillegg er det alltid noen andre mennesker som også skal reise eller jobber der. Jeg liker rett og slett litt den flyplassatmosfæren ( om det er et ord). Som oftest når man er på en flyplass, har man vært på et skikkelig kult sted, eller skal noe koselig. Nå har jeg vært på en awesome ferie med seksjonen på Korsika. Vi har blant annet vært på fjelltur x2 , padla havkajakk og snorkla ( jeg skal definitivt på snorkleferie en gang i framtida! ). I natt kommer jeg til Norge, det blir bra. Har jo tross alt ikke vært hjemme siden jul, så jeg gleder meg. Men, nok om det.

Snakkas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar