24. jan. 2013

Gråvær

I dag er været grått, og det er skjerfet mitt og. Det er det perfekte været for å gjøre lekser, drikke te og ha tente stearinlys (i mitt tilfelle hvite kubbelys) på bordet. Det er egentlig ganske koselig i det store og hele.

Samme farge på himmel og skjerf?
Dager som dette er også perfekte til å spise en god og varm lunsj til. Ettersom jeg for en gangs skyld har vært flink til å lage middag denne uka, ble det restemat til lunsj som man kan se på bildet under.

Potetstappe, bacon og salsa = undervurdert!

Egentlig har jeg ikke så mye å si bortsett fra at jeg snart har oppkjøring, også kalt examen du permis i dette landet! Datoen blir hemmeligholdt fram til jeg eventuelt består den aktuelle oppkjøringa. Poenget var at det er ikke rart at jeg ble rød i trynet på kjøretimen i går, må jo konsentrere meg: 

Jeg er visst glad i denne "pose'n" om dagen. 
Sist men ikke minst, jeg har jo helt glemt å skrive om nyttårsballet! Det var en vellykka kveld arrangert av de flotte premièrene våre. Kjoler, høye hæler og sminke ble benyttet av jenter og skjorter og slips av guttene. Mer er det vel ikke å si.

Oss i Terminale 
Folk som følger med og folk som ikke følger med
Det neste bildet som kommer er for å "glede" den søte mammaen min som spør meg (omtrent hver gang vi snakkes på telefon/facetime) om hvordan det går med kjæresten min eller nestenkjæresten min eller hva det er. Her har du et bilde av oss begge, mamma (jeg er litt skurret, men ellers er det jo et ålreit bilde). 


Nå er det snart tid for de to siste skoletimene mine for dagen, gleder meg til det. Eller egentlig ikke, men later som. Når de to timene er ferdig skal jeg spise taco, gjøre lekser og gjøre som på bildet under: chillæxen inn i evigheten og litt til. 


Jess, håper dere får en like fin dag som meg!
Silje.

1 kommentar: