19. jan. 2013

tida flyr i godt selskap

Tida flyr i godt selskap, er det visst noe som heter. Det er jo helt sant for siden 6. desember (sist gang jeg blogga) har det jo skjedd mye rart. Siden jeg har litt en hukommelse som en gullfisk får jeg vise i bilder hva som har skjedd.

Mamma kom på besøk! Bagasjen hennes skulle også komme, men det tok litt tid (sånn ca to dager). Men vi hadde det kjempekoselig, blant annet med en tur til Caen. 


Da mamma var på besøk, var det tid for luciafeiring. Feiringa gikk kjempebra til tross for at det var mange som hadde vært syke uka før. Jentene var superflinke, og resultatet av det var masse skryt fra lærere og vertsfamilier : )



Uka etter luciafeiringa dro jeg en tur til Norge på juleferie. Det var deilig å komme hjem til mamma og pappa Der fikk jeg slappa av masse (jeg verken vaska eller laga mat!). Siden det var jul laga jeg blant annet pepperkakehus med de søte tantebarna mine.

Den fine julegata mi hjemme i Porsgrunn





Julekakebord, nam!

Sist, men ikke minst fikk jeg sett vennene mine i ferien. Jeg feira blant annet nyttårsaften med den søte på bildet under : )
Torill! <3
Dagen før jeg reiste tilbake til Bx-town, ble pappa 50 år gammel! Siden han ønska seg marsipankake på dagen sin, laga jeg nettopp marsipankake for første gang i hele mitt liv. Den ble visst ganske god (jeg liker ikke marsipankake, så jeg vet ikke). 

Endelig kommet ned til Bx igjen, var Victoria og Rannei (som gikk her i fjor) på besøk. Så da ble det litt dansing : )



Men, det ble også en del lekselesing og mer blir det framover!


Nå skal jeg se ferdig lørdagsfilmen min, gjøre lekser og så kommer Rouenguttene og det blir klart for det årlige nyttårsballet. Gleder meg masse!

Silje. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar