6. des. 2012

en normal torsdag?

I dag har det vært en lang dag, men egentlig ikke. Hadde bare tre timer, men dro på skolen tidlig for å sitte å jobbe (veldig flink). Det var egentlig litt koselig også, for vi har et rom vi kaller foyeren der alle henger og slenger i friminutt og fritimer. Der kan man spille biljard og greier, eller sitte å jobbe som meg. Siden jeg har sittet der i til sammen 4 timer i dag, har jeg jo vært med masse venner mesteparten av dagen. Og det er kos :-)
Alle utenom bursdagsbarnet
Bursdagsbarnet mitt <3

Ellers har Kaja bursdag i dag!!! Hun er nå 18 ÅR!! Så vi jentene som går det siste året dro ut på restaurant, skeia litt ut og spiste 6-retters middag. Det var ekstremt godt!

Men ja. Nå skal jeg legge meg til å sove, er utslitt.

Silje.

PS. Var i avisa med volleyballaget. Her er det noen bilder fra kampen på onsdag under.

Nesten hele laget med trenerne 

Tyra

Meg, som prøver å serve 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar