5. des. 2012

Oj da

Plutselig har over en uke gått siden sist. Unnskyldningen min er at forrige helg, da brukte jeg en time på å skrive et ganske fint innlegg egentlig, men så bare forsvant det ut i løse lufta. Så mye for moderne teknologi. Nå har det ikke skjedd sånn ekstremt mye utenom det vanlige siden sist.

Man har det faktum at ferien nærmer seg (om man regner to uker som å nærme seg).

Fine Tyra og Maren


Overnattingsgjesten min, Karoline 


Jeg hadde juleverksted en dag


Vindmøller <3


Søndagskos

Vi tapte volleykamp, men jeg er like glad!
Forrige helg hadde vi forresten heldagsøvelse til luciafeiringa og pepperkakebaking. I tillegg overnatta Karoline (som går det første året) hos meg. Det var kjempekoselig! Under ser dere bilder fra Luciaøvelsen vår :-)




Endelig kan man åpne adventskalenderen for hver dag som går! Elsker det!

I morgen skal vi jentene på kullet spise middag sammen, gleder meg til det!

Silje.

Ps. Spilte volleyballkamp i dag, tapte og vi kommer i avisa. He he. Jaja, det er i innsatsen som teller :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar