19. nov. 2012

helga og sånn da

Man vet at når man blogger om helga som var på en onsdag, da har man hatt litt å gjøre.

På lørdag så jeg på volleyballkamp (Bayeux-Coutances), Bayeux tapte, men det var gøy å se på likevel. Etterpå hang jeg med både franske og norske venner, veldig koselig :)) Det glemte jeg: øvde til dansebac'en også (dvs eksamen i dans!).

Dansen vår
Søndag tok jeg en tur til vertsen på lunsj. Siden jeg jobber bedre der enn hjemme tok jeg like godt med meg mattebøkene mine og øvde til matteprøve. Da jeg var så godt i gang fikk jeg spørsmål om jeg ville spise middag der, så da bare ble jeg der til kvelden (man spiser jo middag så seint i detta landet). Det minnet meg i grunn veldig om det første året jeg var i Bayeux.





Ellers har det vært en hittil rolig uke på skolen. Jeg endte opp med å gå tur med Tyramin mandag kveld, noe som var veldig deilig i grunn.


I går bar det avsted til Caen for å spille volleykamp. Vi er et nybegynnerlag, så vi tapte veldig. Men, vi spiller jo for moro skyld :)

Jess, nå må jeg gå til mattetimen.

Silje.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar