11. nov. 2012

på'an igjen

Sier som Jan Eggum jeg, "Ja så e det på'an igjen". Jeg er tilbake i Bayeux (siden torsdag riktignok, om man ser bort fra en liten tur til Rouen fra fredag til lørdag). Jeg sitter og gjør lekser, og forbereder meg til nye 6 uker med skole før juleferie. Det er jo alltid så mye man skulle ha gjort, men man må jo slappe litt av når man har ferie også. Hvis ikke blir det jo ikke ferie. Ferien min har vært veldig innholdsrik og koselig og morsom, så jeg kan ikke være annet enn godt fornøyd for å si det sånn :-)

Jeg har egentlig ikke så mye å fortelle bortsett fra at jeg har gjort lekser, jogga og gjort pilates. Velkommen til mitt liv. Jeg har ikke en gang sett noen i dag. Men, jeg har snakka med folk på telefonen da. Heldigvis. Hadde vært litt trist om jeg ble en av disse såkalte cat-lady'ene med 40 katter i leiligheten sin, og et ikke-eksisterende sosialt liv. 

Sånn jeg ikke har lyst til å bli
Men, nå skal jeg faktisk legge meg å sove. Så vi snakkas når jeg har noe mer interessant å komme med. 

Silje.

Bilder fra de siste dagene:
Tyra og jeg spilte tre på rad mens vi tok en øl
Jeg spiste mango til middag
Jeg tenkte på Norge
Jeg ble en smilende gangster. Eller ikke.
Disse to tok bilder med iPhonen min <3

Jeg hadde denne utsikten på joggetur,
det er den engelske kirkegården i Bx
Jeg drakk vitaminwater etter joggeturen,
skal visst være veldig sunt
Det var dermed det jeg hadde å fortelle gjennom bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar