4. nov. 2012

savner'æ bx

Tro det eller ei, men etter en uke med ferie begynner jeg å lengte tilbake til Frankrike og Bayeux (og selvfølgelig alle folka der nede da!). Det er kanskje ikke leksene jeg savner, for de har jeg jo med meg hit. Så nå, når jeg ikke har noe å drive med får jeg dette ansiktsuttrykket: 


Men da finner jeg ut at jeg reiser tilbake om 4 dager, så da bestemmer jeg meg for å sende et lite slengkyss:


Og når jeg kommer ned igjen kommer jeg til å få dette ansiktsuttrykket:



Det kommer til å bli awesome! Neida, jeg har det fint her i Porsgrunn også. Jeg har jo vært på besøk hos bestemor, vært på trening hvor jeg nesten besvimte, hjulpet til å vaske og spist kake hos Alf Martin som er grandonkelen min, vært på håndballkamp med Larvik HK og hatt besøk av Torill. Torill kom på lunsjbesøk i dag, og det var superkoselig! Har jo ikke sett hu siden august. Vi spiste tapas og skravla i en evighet, som vanlig. I løpet av denne uka skal jeg blant annet på kino med søstera mi. Vi skal se på James Bond, det blir spennende i og med at jeg aldri har sett en hel James Bond-film :-)

Alt i alt har jeg det veldig fint på ferie her oppe i nord, men Frankrike har jo også blitt "hjemme". Så det er jo sånn at jeg savner Norge når jeg er i Frankrike og Frankrike når jeg er i Norge. Sånn er det. Men, nok pjatt for i kveld.

Håper alle har hatt en fin helg,

Silje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar