17. nov. 2012

Livet nesten uten data

På mandag (tror jeg) bestemte jeg meg for at dataen min skulle flytte fra meg til Tinget. På den måten slipper den å måtte distrahere meg med sin vennlige nettleser og sitt uendelige valg av spennende tv-serier. I tillegg får jeg jo så god tid. Tid til å fylle stua med ark og skolebøker, bombardere rommet mitt med klær, spille volleyball, dra på en fantastisk konsert med Thea Hjelmeland, lage meg fruktsalat og ølbriller.

Her gjør jeg liksom lekser dah
Neida, har jo som regel alltid tid til dette. Det er bare det at det er så mye mer fristende å ikke gjøre noen ting, og bruke dataen som unnskyldning for at man ikke gjør noe. Derfor innførte jeg litt selvdisiplin og fjerna alle fristelser. Det hjalp dessverre ikke så mye da jeg måtte bruke excel for å gjøre matteinnlevering, men dataen tar nok turen tilbake til Tinget i morgen en gang.

På vei til volley hvor Lise ble brukt
som pakkesel stakkars <3
Her kommer favorittdelen min av innlegget for dagen: nemlig konserten med Thea Hjelmeland. I forbindelse med Festival les Boréales som alltid er på denne tiden av året, kom hun til Bayeux og holdt konsert. Jeg kjente ikke noe til henne fra før, og dro med meg Åslaug og Tyra. Det var absolutt ikke en bomtur, og jeg er veldig glad for å ha blitt litt bedre kjent med musikken til Thea Hjelmeland. Verdt å høre på!

Magisk stemning på konsert

FRUKTSALAAAT
I går slutta jeg klokka elleve på skolen, en ganske stor forandring fra halv seks på kvelden for å si det sånn! Jeg gjorde ingenting før jeg hadde kjøretime halv seks. Etter kjøretimen som gikk til å kjøre i rundkjøringer (er visst ikke så flink til det), så tok jeg en øl med Ingvild på l'Europe og dro videre på tacokveld med jentene etterpå. Det var superkos! 

Øl(kork)briller

Fra innflytningsfesten i høst
(jeg skal være norsk sydenturist, hvis noen lurte)
God helg,
Silje.

2 kommentarer:

  1. Dette innlegget likte jeg! Delvis fordi jeg var der på nesten alle hendelsene du beskriver, delvis fordi det var søtt, men mest på grunn av øl(kork)brillene dine. Geniussss.

    SvarSlett
  2. Haha, det med pc'en hørtes ut som et vanskelig men smart valg! haha x) Hadde jeg aldri overlevd! x) Og så joiner jeg Tyra om de øl(kork)brillene... Genius :) <3

    SvarSlett