6. nov. 2012

skolebesøk

Da har jeg vært innom den gamle ungdomsskolen min på besøk i en franskklasse! Jeg har jo så masse å si, så jeg kunne jo ha snakka i en evighet. Men til tross for at jeg bare skravler i vei, virka det som om det var noen interesserte :-) Og det blir jeg glad for! Det er jo litt kjipt at det er så mange som ikke vet om dette flotte tilbudet. Jeg håper hvert fall det kommer noen søkere fra Porsgrunn til våren.

Et gammelt bilde av skolen (den er jo faktisk grå nå)
tatt fra min kjære venn Google
I kveld skal jeg se James Bond: Skyfall på kino med min søte søster, gleder meg! Burde vel nesten tatt den ut og kledd meg ut som Bond-girl, men jeg tror nok ikke det blir noe av.

Han er litt barsk, han der
Nå er det bare to dager til jeg setter meg på flyet vekk fra snø og regn.

Silje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar