18. mars 2013

helg og bursdag og andre koselige ting

Da var en veldig koselig helg over for denne gang. Den starta med en rolig fredag, kjempedeilig egentlig! Lørdag morgen vaska jeg kjøleskapet og stekeovnen og sånne ting som er utrolig kjedelig å vaske, men som må vaskes en gang i blant (og nå kunne jeg jo endelig få plass til isbitbrett i minifryseren! :))

Etter litt vasking bar det avgårde til vertsen hvor jeg spiste lunsj. Der fikk jeg bursdagskake med lys og gaver og i det hele tatt (bilder ble det også selvfølgelig tatt!).

På kvelden hadde jeg invitert til miniminibursdagsfeiring, noe som ble til mexican fiesta med nachos og andre godsaker fra latinamerikanske strøk! For ikke å glemme sombreroene :)

Jeg hadde ikke sombrero

Det var alt i alt veldig koselig, selv med vaskinga som etterfulgte søndag morgen. Men hey, jeg har nå en ren og pen leilighet!

Ja, så nå er jeg 19 år gammel og hurra meg rundt! Tida går fort visst.

Liten søt en <3


Kyss fra tyrahgirl og meg!


Vi snakkes, nå er det tid for skjønnhetssøvnen min snart <3 
Silje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar