19. mars 2013

sporty eller noe sånt

I dag har det vært slag i slag med skoletimer, gym og volleyball. Skoletimene var for så vidt greie nok, men gymtimen tok nesten knekken på meg. Neida. Det som er er at vi har løping, og jeg liker løping. Men i gym så må man jo løpe det beste man kan hele tida, og jeg som løper 3x500 m, må egentlig løpe de 500 meterne ganske fort. Og det 3 ganger. Det vil da si at de to første gangene som går relativt bra, gjør at den siste runda er litt vanskeligere. Men, jeg liker jo egentlig løping til og med når det regner.

Det var litt som dette, men det var riktignok dagslys
Så litt sånn ut etterpå, men er selvfølgelig ikke en katt da.
(Begge bilder, fra den flotte søkemotoren google. Heh.)



Etter løpinga, var det bare å labbe seg av gårde til volleyballtrening med litt frukt i handa. Ettersom vi bor i Normandie, måtte det selvfølgelig komme THE regnskur of the time etter nesten en hel dag med sol! Takk og lov for at jeg var så smart at jeg tok med et ekstra treningstøyskift (man blir fort vant til å bo her i epleregionen). For å avslutte var volleyballtreninga veldig slitsomt, men veldig morsom. Og den tvilen jeg har hatt på å fortsette forsvant helt. 

Nå har jeg spist kald pasta fra i går, og skal kose meg med SVT (biologi) og svensk siden jeg har svenskbac'en (=eksamen) i morgen! Det blir spennende : )


Trening + svenskoppgave = en vakker Silje

Håper dere har/hatt en fin dag!

Silje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar