17. jan. 2012

franske underligheter 2

For de eventuelle mennesker som skulle følge med på den lite oppdaterte bloggen min, skrev jeg et innlegg for en god stund tilbake om franske underligheter. Jeg fant ut da jeg skulle til Norge på juleferie at det er en viss ulempe ved denne ene underligheten. Nemlig det at man bare kan sette ut søpla på noen dager i uka, og i forskjellige tidsrom før den blir henta. I og med at jeg reiste tidlig søndag morgen, ble jo dette et lite problem.  Men, bad chick som jeg er satte jeg søpla ut likevel.

Sånn ellers, arrangerte vi i première nyttårsball i helga med rundt 100 gjester. Det var ganske stressende, men det virka som om folk hadde det gøy og kosa seg. Så vi kan vel konkludere med at det var en vellykka kveld! :)


Det var omtrent som dette om en bytter ut menneskene til noen yngre versjoner, likner det nesten

I morgen kveld er det filmkveld med seksjonen, om jeg er frisk da. For konsekvensen av å arrangere ballet er at jeg ble sjuk. Snakkas!

1 kommentar:

  1. Du var jo litt sjuk før nyttårsballet og da..! hihi :) din syke person... Dere var forresten meget flinke arrangører da! (Spesielt i og med at dere var fire, og at jeg kanskje var litt av grunnen til det) Liker dere jeg :) <3

    SvarSlett