13. juni 2011

lunsj hos Helen

I formiddag samlet hele seksjonen seg hos Helen, og spiste lunsj sammen for siste gang før ferien. Helen og terminalene (de som går det tredje året) reiser jo til Norge eller andre steder enn Bayeux etter sommeren. Mannen til Helen grilla hamburgere som var kjempegode! Det var Ben & Jerry's is til dessert, som også er himmelsk godt. Til tross for litt regn (vi er jo tross alt i Normandie) var det en veldig hyggelig lunsj. Premièrene (de som går det andre året) hadde laget et skuespill om Helens liv som var utrolig morsomt. Lenge siden jeg har sett noe sånt :)

Nesten hele seksjonen samlet

En melding fra Helen

Helen og Kari Skogen

Helen tar seg av en hendelse på nyttårsballet

Histo- og mattelærer

Eks-terminalene i kamp mot Helen

Sola kom til slutt!


Ben & Jerry's!

Etter Helen, gikk jeg med Tyra til vertsen hennes for å fikse noen ark. Det var koselig egentlig, å gå en liten tur.

Beviset på at det finnes noe som ligner
oppoverbakker i Bayeux

En liten del av elveveien

Idyll!

Sånn jeg ser for meg gamle Bayeux
Det har vært en veldig koselig dag hittil, og det tror jeg resten av dagen blir også. Håper dere (hvis det er  noen som leser dette her) har hatt en fin dag dere også!

Snakkas.

2 kommentarer:

  1. Så koselig det så ut på lunsjen! Det er veldig morsom når du legger ut bilder - det liker vi. Håper du fortsetter bloggen din til neste år så vi kan følge med på hva som skjer nede hos dere.

    SvarSlett
  2. Så koselig at det er noen som følger med! Jeg skal prøve å huske kameraet mitt rundt omkring :)

    SvarSlett