1. juni 2011

Helg allerede?

Ja, da var det faktisk helg. Kanskje ikke i teorien, men i praksis! Sånn er det vel for de fleste, i og med at det er Kristi Himmelfartsdag i morgen (eller l'Ascension som man sier på fransk). Jeg hadde bare to skoletimer i dag, og i løpet av de to timene klarte jeg å ratte som man sier på frorsk (dvs: å mislykkes på prøva (måtte faktisk slå opp i ordboka...)). Men, men. Gjort er gjort og spist er spist. Sånn utenom skolen har jeg tatt over leilighet i dag. Jeg kommer ikke til å flytte inn der før i august/september, men det er jo litt stas å ha nøklene i handa likevel!

Nøklene mine!
Må legge til en liten skrekkopplevelse før jeg sier takk for meg i kveld: Da jeg kom ut av dusjen så jeg plutselig en edderkopp som kravla bortover gulvet. Grøsser bare av å tenke på det. Jeg vet man ikke skal drepe også videre, men den edderkoppen fortjente virkelig ikke å leve etter å ha brutt seg inn på badet. (av en eller annen grunn følte jeg meg litt som Dexter når jeg skrev dette)

Jaja, prøver og edderkopper. En ting er sikkert, og det er at denne dagen er over.

Snakkas!

3 kommentarer:

  1. Dexter = Silje, sa jenta som fortsatt sliter med å være skummel.

    SvarSlett
  2. Haha, jeg snakka jo om å drepe en edderkopp da. Folk som gjør det er jo litt skumle?

    SvarSlett
  3. Veldig veldig sant Silje... Jeg skal la deg ha troen jeg ;)

    SvarSlett