12. juni 2011

søndag

Overskriften sier vel litt. Det er søndag, og jeg har ikke gjort stort. Jeg har begynt å lese Le Journal d'Anne Frank, eller også Anne Frank's dagbok som den heter på norsk (men jeg leser den på fransk). Jeg må si jeg blir litt rastløs av å ikke gjøre annet enn å lese bok og sitte på facebook hele dagen. I ettermiddag/kveld ettersom hva man vil kalle sju-tida, dro jeg på konsert med vertsforeldrene mine. Det var et fransk kor, som ikke er fra Bayeux (fikk egentlig ikke med meg hvorfra), som hadde sunget på en messe i en kirke tidligere på ettermiddagen, som holdt en liten konsert i et kloster i den gamle delen av byen. Siden koret var sent ute, noe som ikke er uvanlig in France, holdt nonnene en greie à la en messe. Jeg har for så vidt aldri vært med på noe sånt noe i et kloster før, så det var jo interessant/morsomt.

På vei hjem fra konsert

Dette brukte jeg mesteparten av dagen på...
Nå er dagen snart over. I morgen er det lunsj hos Helen (seksjonslederen) med hele seksjonen. Det blir koselig! Om jeg ikke er så glemsk som jeg pleier, kommer det kanskje noen bilder derfra :)

Snakkas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar