9. okt. 2012

dagene som går og går

I går kveld dro jeg til Kaja for å gjøre lekser. Der gjorde også Åslaug og Tyra, noe som var veldig koselig. Med godt selskap, te og tente lys blir det faktisk veldig koselig å gjøre lekser. I tillegg kan man som regel hjelpe hverandre littegrann (forutsatt at man går på samme linje). Siden Kaja er et mattegeni og jeg ikke er det, passer det meg helt perfekt :)

Snille Kaja som hjelper meg med matte!
Jeg hadde filosofi  i dag morges. For et par uker siden hadde vi en prøve om hva vi hadde hatt, den fikk vi tilbake i dag. Da læreren vår sa at mange av karakterene ikke var tilfredsstillende og under gjennomsnittet, men at det var et par gode karakterer også, tenkte jeg bare at dette kunne bli interessant. Jeg fikk den tilbake, og utrolig nok fikk jeg 13/20 (gjennomsnittet er 10/20)! Jeg ble selvsagt veldig fornøyd! Det var til og med verdt å skrive om her :)

Mine fine bein etter en liten løpetur
Etter skolen endte jeg opp med å jogge en tur i et skiftende vær. Jeg kan jo nevne regn, opphold, yr, regn, opphold også videre. Med det skiftende været var jeg i alle fall god og blaut da jeg kom hjem, både av regn og svette. Løpeturen endte i alle fall på 6,4 km, så det er jeg ganske fornøyd med.  Jeg var vel kanskje ikke så fornøyd halvveis på joggeturen min, men det er veldig deilig etterpå! Jeg spiste middag og dro så til Kjærlighetsredet (dvs leiligheten til Åslaug, Maren og Sofie). Der gjorde vi lekser, jeg fikk hjelp av Kaja. Jeg endte opp med å ikke klare hele matteinnleveringa, så jeg får vente i spenning på resultatet. Nå skal jeg skrive litt på filosofiinnleveringa mi til fredag og legge meg. Det blir deilig!

Litt fornøyd med meg selv etter løpeturen :)
Håper dere har vært litt heldigere med været enn meg i dag! 
Snakkas!

2 kommentarer:

  1. Haha; lekser, trening OG sosialt liv. Mer enn jeg noen gang har fått til samtidig.. FLINKA :D <3

    SvarSlett
  2. Du er så flink og sporty! Wiho!

    SvarSlett