4. okt. 2012

Onsdag, Lucia og god middag


Nå er det vel egentlig torsdag, men jeg hadde intensjoner om å blogge i går da. Fornuftig som jeg var valgte jeg å lese filosofi og legge meg tidlig i stedet.

Grå converse med selvlysende skolisser
Som alle onsdager er vi ferdige klokka tolv. Det betyr derimot ikke at onsdager ikke er fylt med mye moro likevel. Etter de tre skoletimene jeg har hver onsdag, spiste jeg lunsj i kantina (som er ganske god på onsdager. Gjetter på at det er av medlidenhet for de som spiser kantinemat fem ganger i uka) og satt og jobba med lekser på norskrommet. Det er alltid greit å jobbe et annet sted enn hjemme, for da har jeg som regel ikke Internett. Etter det brakte det løs med luciaøvelse. Jeg er jo relativt (= veldig) glad i kor, sang og musikk, så jeg liker disse øvelsene ganske godt. Har jo tross alt vært med i kor siden jeg gikk i tredje klasse på barneskolen. Jeg håper jeg ikke blir for intens, likevel, sånn for de andres del. Etter øvelsen, løp jeg avgårde til kjøretimen min. Det var den fjerde, og jeg må si jeg må konsentrere meg veldig med å huske alt. Men går vel bare bedre og bedre etterhvert (satser jeg på). Ellers endte jeg den hektiske onsdagen med middag hos Tinget (Ingvild og Tyra) med Susanne (som altså er søskenbarnet til Tyra, om jeg ikke tar feil) og Kaja. Det var kjempekoselig, og vi spiste HJEMMELAGA PIZZA! Noe jeg aldri er lei meg for å få  :)
Flinke Tyra som lager pizza fra bunnen av!
I dag er mamma 50 år! GRATULERER MED DAGEN, MAMMA! (I avisa vår hu til og med) Det er på sånne dager som det her jeg skulle ønske jeg var hjemme. Men jeg skal ikke klage, om tre uker skal vi alle sammen (altså hele familien) både store og små, til Island. Det gleder jeg meg utrolig mye til! 

På Gaustatoppen i tåka  
Ellers har jeg hatt kjøretime i dag også. Det gikk heldigvis bedre enn i går. Fikk til og med et par bien i dag, som betyr "bra". Så da ble jeg glad! I tillegg fikk jeg vite at mamma fikk Frankriketur i bursdagsgave i desember! Jeg har altså fått enda en ting å glede meg til. Hvor skal dette ende? : ) Etter skolen, tok jeg meg en løpetur, baka pizzasnurrer (kan aldri få nok pizza, hehe) og gjorde lekser og drakk kaffe med Åslaug.

Pizzasnurrene (litt dårlig kvalitet på bildet)

 Nå skal jeg fundere på matte og fysikk, før jeg legger meg. I alt har dagen i dag, vært veldig bra! 


Håper dere har hatt det like fint som meg! 
Snakkas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar