18. okt. 2012

Uka er jo snart ferdig?

Denne uka har for en gangs skyld gått ganske fort, og det uten at jeg har jobba meg i hjel. For ja, det er fortsatt mye skolearbeid men jeg drukner ikke i det. Og nå er det bare en uke igjen til høstferien, så jeg ser endelig lyset i enden av tunnelen. Men jeg er ikke så sikker på at grasset er grønnere på den andre siden. Ok, nok uttrykk for i dag. Det jeg ville si var at det blir nok litt skolearbeid i ferien også, men før jeg skal bekymre meg over det skal jeg jo til Island! Gleder meg masse!!!

Hva jeg skulle gjøre da jeg skrev blogginnlegg
Vel, denne uka har jeg prøvd meg på volleyball. Det er kjempegøy selv om nivået mitt ikke er så høyt. Men med trening skal jeg nok forbedre meg :)? Jeg har nå hvertfall begynt!

En gang jeg gjorde lekser i senga
Utenom volleyball, luciaøvelse og regn, har det ikke skjedd så mye i denna lille byen. Etter skolen i dag skal vi ha spillkveld med seksjonen, og før det kommer Mina på middagsbesøk. Middagsbesøket lager middagen, og det gleder jeg meg veldig til! :) Det kommer vel muligens bilder om jeg husker å ta noen.

Vi snakkas!

1 kommentar:

  1. Det er jo bra du ikke drukner i arbeid og alt det der da! :D Liker mengden av uttrykk, du har virkelig sånn derre poet-potensiale altså. Flotte greier. Skulle nok klart å analysere ett av diktene dine og skrevet en kommentar om det ja.. jajjajaa :D <3

    SvarSlett