24. okt. 2012

Man vet at..

.. Når man nesten har pakka ferdig kofferten sin 4 dager før avreise, er man veldig klar for ferie. Jeg bruker unnskyldningen for at jeg må vaske klær, selv om sannheten er at jeg er rastløs og har lyst til å reise. 

Nå har tiden gått litt, og det er bare to hele skoledager igjen til jeg reiser (da er det faktisk lov til å være nesten ferdigpakka). Jeg gleder meg bare mer og mer til å reise. Det er vel noe med at jeg  begynner å se lyset i enden av tunnelen/ eller uka om du vil. Nå kom jeg sånn tilfeldigvis på at jeg ikke tror jeg har sett noen tunneler i Frankrike før. Uansett.

I går kveld var jeg på volleyballtrening, det var jeg i kveld også. Jeg innbiller meg at jeg begynner å bli flinkere, men alt er relativt. Gøy er det selv om jeg skulle ønske at det var litt høyere intensitet på treninga til tider. 

Sånn ellers har jeg vært supereffektiv i dag, mener jeg selv da. Jeg hadde bare to skoletimer i dag, så jeg brukte en fritime på norskinnlevering (tro det eller ei, men jeg har faktisk norsk i Frankrike). Etter lunsj ble det som følgende: seksjonsmøte, handletur (man trenger visst noe å spise nå til dags), luciaøvelse, ærend i banken, kjøp av bursdagsgave til min søte, lille niese som fyller 4 år (men hun er fortsatt 3 år tenk!), middag med Mina, volleyballtrening og vasking av bad. Og nå bare surrer jeg mer enn noe annet, noe som er heldig for dere. 
Effektivitet i følge Google
Effektivitet i følge meg
Visstnok, igjen i følge, er effektivitet penger 
Men nå skal jeg faktisk endelig gjøre ferdig engelskinnleveringa mi, uansett hvor kjedelig det er. 
Så, bonne soirée à tous (eller god kveld til alle, om du ikke skjønte noe av det bonne soirée à tous betyr)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar