22. okt. 2012

Legg ut tittel

Ja, jeg er litt lat i dag (sikter litt til overskriften).

Te og filosofi som jeg har lest i kveld
Jeg kunne ha skrevet om hvor mye jeg misliker denne uka her også videre, men jeg velger å la være. For sannheten er at det bare er 4 dager  igjen til jeg reiser til Reykjavik og Island. Det skal jeg vel klare, selv om det er litt bittert å vite at flesteparten av vennene mine er på klasseturer til Firenze og Amsterdam. Men, men. Jeg lærer masse nytt på skolen, det gjør ikke de. Heh.

Men, ja. Tror uka blir grei jeg. Til slutt. Nå skriver jeg bare fordi jeg skal gjøre biologiinnleveringa mi som er til onsdag. Kutter den av her.

Ciao!


1 kommentar:

  1. Chill med få folk i klassen da! :D haha x) Special treatment for la norvegienne <3
    Procrastination er forresten det beste som finnes :) Love it :D

    SvarSlett