14. okt. 2012

Naturfenomener

Noen ting forstår jeg meg ikke på. Når det for eksempel er sol og det regner fra åpen himmel. Det var riktignok noen skyer på himmelen, men ikke over der det regna. Jeg blir rett og slett veldig fascinert. Samtidig så liker jeg det når det regner og er sol på samme tid, for da får man så mange fine regnbuer på himmelen.
Fin illustrasjon til været i Bayeux

Fredag var kanskje den verste dagen i uka (Hva gjelder skole). Dagen starta med tre timer med matte- og biologiprøver. Veldig slitsomt.

Dårlig humor, but still funny
Men kvelden gjorde opp for det hele. Tyra og jeg laga kylling- og pastasalat, kjøpte snacks og så på filmen Black Swan etterpå. Deretter la jeg meg tidlig. Utrolig nok er det de beste fredagene, de hvor man er hjemme og slapper av. Vel, det er jo min mening.

Salaaat + Tyra = <3
Snacks og film
Lørdag morgen hadde jeg kjøretime. Denne gangen lærte jeg å rygge inn i en parkering. I tillegg fant kjørelæreren min ut at jeg ikke hadde fått noe kallenavn, så midt under kjøretimen, brøt han ut: "la reine de sourire!". Dermed ble kallenavnet mitt "smiledronninga" eller noe i den duren. Det er et kallenavn jeg fint kan leve med :-)

Etterpå dro jeg på lunsj til vertsen, superkoselig! På kvelden dro Åslaug, Ingvild, Tyra og jeg på besøk til Sofie i Caen. Det var kjempehyggelig.

Italian restaurant
Nå er jeg hjemme i senga mi. Jeg ligger under dyna mi, og varmer meg, frysepine som jeg er, og ser på Gossip Girl. Digg!

Savner de i Norge litt, deriblant han her
Håper dere har hatt en fin helg!
Sneiks (on a plane)

PS. Bare to uker igjen og jeg er på Island!!!!

1 kommentar:

  1. FOR ET UTROLIG GENIALT GODTERI! :D Herregud, jeg lo :D
    Bra dere koser dere da! :D Og så høres det jo ut som om du har fått en meget klok (og ikke minst hyggelig) kjørelærer! Flink med kallenavn da, ihvertfall :) <3

    SvarSlett