30. sep. 2012

snart er det tid for...

... en ny uke med nye muligheter, som klisjeen sier. Det pleier jeg egentlig å synes er greit, men når kroppen min bestemmer seg for at nå er det tid for å måtte bruke noen pakker med lommetørklær om dagen på grunn av en rennende nese, da skulle jeg gjerne hatt litt mer helg. Men, det får nå være. Forkjøla eller ikke forkjøla, uka begynner på nytt igjen uansett den og jeg tror ikke den blir så verst.Uansett, nok om uka som kommer. Den kan jeg fortelle om seinere når jeg vet hvordan den blir.


I går gikk jeg på biblioteket på morgenen (eller morran som jeg pleier å si), der gjorde jeg matte. Det endte opp med at jeg gikk hjem tidligere enn jeg hadde tenkt fordi jeg frøs. Jeg fryser ganske ofte, ganske mye (sånn til dere som ikke kjenner meg). Seinere på dagen hang jeg med Maren, Åslaug og Ingvild. Det var jo mange som hadde reist til Paris for å møte norske venner i helga. Det var i hvert fall veldig koselig!

I dag har jeg gjort lekser og slappa av. Jeg har også spist mat fra Subway og sett på Harry Potter og dødstalismanene meg Ingvild. Ganske digg. Ellers har jeg sett på Gossip Girl.

Jeg laga pannekaker til middag også. Det var ganske godt egentlig.


Småsyk meg som er glad for  at pannekakene er
Åslaug fikk også pannekaker (og hjelp til historieinnlevering)
Etter pannekaker og alt mulig, gikk jeg en liten tur i kveldinga. Det er alltid litt deilig å få litt luft før man legger seg, etter min mening. Så da gikk jeg forbi huset med blomstene. Funny story: Det var en gutt som plukka en blomst til meg derfra. Det var litt søtt egentlig, hvis man ser bort fra det faktum at jeg glemte å sette blomsten i vann da jeg kom hjem til leiligheten. Måtte forresten ta et bilde av katedralen også da :)

Da skal jeg legge meg og det betyr at dette innlegget tar slutt. Håper dere har hatt en fin helg, alle sammen!
À la prochaine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar