5. sep. 2012

Første skoledag

I går var første skoledagen min til det siste året mitt her i Bayeux. Det føles veldig merkelig (tida har gått så fort!!!), men det er litt deilig også. Jeg skulle egentlig blogge i går da jeg spiste middagen min, men da internettet mitt ikke ville fungere ble ikke det noe av. Så da sitter jeg her og skriver på denne onsdags ettermiddagen (man slutter alltid klokka tolv på onsdager her nede).

I går, da jeg egentlig skulle blogge

Første skoledag var veldig bra! Jeg er fornøyd med klassen som består av noen jeg gikk med i fjor, og ellers mange jeg ikke kjenner. Lærerne virker også veldig bra, selv om jeg ikke har hatt alle enda. Timeplanen min er veldig annerledes fra fjoråret. I og med at jeg går realfag, er jeg nå ferdig med fransk, historie og geografi, og timeplanen min er fylt opp med blant annet 7 timer fysikk-kjemi, 6 timer matte og 4 timer biologi. Filosofi hører selvfølgelig også med i dette landet. Jeg tror filosofi kan bli veldig interessant, om enn litt vanskelig. 

Meg, når filosofien blir vanskelig
Det blir spennende å se hva året bringer, utenom hardt arbeid mot eksamen.
Lånt fra  ofdotsnthings.blogspot.com
Selv om jeg følte meg litt som gutten på bildet over i går, var det en veldig god dag! Nå skal jeg være flink og gjøre noe litt mer fornuftig.

Vi snakkas om litt : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar