6. sep. 2012

Fritimer, matte og filosofi

Hei til dere som kanskje sitter og leser bloggen min!

I norskseksjonen i Bayeux som jeg er en del av, feirer vi alltid Lucia hvor vi synger norske julesanger og danser noe som i hvert fall ligner på norsk folkedans. Alt dette ikledd bunader. Vi serverer selvfølgelig også norsk mat og kaker. Siden jeg er stor og går i terminale, altså i tredje klasse, er det Kaja, Tyra, Ingvild og jeg som har ansvar for dette. I går begynte vi å planlegge, og jeg gleder meg allerede!!! Tror kanskje det er den evige korsjelen i meg som har våknet til liv igjen. Jeg var jo tross alt dirigent i et TenSing-kor før jeg kom hit til Bayeux : ) Det blir uansett gøy, tror nå jeg.

Luciafeiringa i fjor
I dag var det altså tredje dag på skolen. Dagen bar preg av fritimer, nye lærere jeg ikke har hatt, en beskjed om at jeg ikke trenger å gå i engelsktimer og matematikk. Matematikk er det jeg egentlig sitter å gjør nå, men trengte en liten pause. Jeg har fortsatt ikke hatt alle fag enda. I morgen blir det dobbelttime i filosofi, noe som blir spennende! 

Så glad for å få gjøre litt matte jeg ikke forstår!
Utenom dette, har jeg løpt intervaller med Åslaug og Kaja! Alltid digg å trene litt, hvis man ser bort fra selve treningsøkta og over på hvilen og dusjen som venter etterpå :)

Som å se oss løpe (bortsett fra at vi hadde fint vær da)
Okei, har kanskje litt mindre muskler også...
Men, ja. Det begynner å bli seint for små piker som meg, så vi snakkes en annen dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar