28. sep. 2012

oooooops

Det var plutselig en stund siden jeg hadde blogga. Sånn er det når hverdagen plutselig blir litt travlere enn den er i ferien og rett etter ferien. Jeg kan jo nevne et par ting som har skjedd siden sist:

- Mange cafébesøk med både norske og franske
- Seksjonsmiddag (les mer her på bloggen til fine Mathilde i seconde)
- Tre interessante kjøretimer (ja, jeg kveler bilen av og til). Jeg er forresten ikke så glad i lyskryss.

fine Åslaug som tok oppvaska mi i dag
- Et par prøver i filosofi, fysikk og biologi <3
- Klassebilde
- Overnatting hos Ingvild (se bort i fra det faktum at jeg bor maks 200-300 meter opp i gata)

Tyra og lilleMaren
Fra innflytningsfesten

Hanging with friends

Fine Tyra min <3

Ja, tror det stort sett var det. Jeg er jo så heldig at jeg har blitt forkjøla og dermed en foss av bakterier. I skrivende stund holder hodet mitt på å eksplodere, nesa og øynene mine renner og renner og ellers ser jeg på serier. Tror det blir et lite bad og en tidlig kveld på meg i kveld gitt.


La til noen tilfeldige bilder, men det er bare kos.
God kveld, og snakkas!


PS. Fått ny yndlingsartist, Alex Clare. Han kommer til Paris i 29. oktober, dumt det er en mandag.


2 kommentarer:

  1. Ser ut som om dere har det koselig da! :D Det er jo meget bra ^^ God bedring :) <3

    SvarSlett
  2. Elsker at du henger med venner og ordspillet det skaper <3333 Og liker det siste bildet (det av oss). <33333

    SvarSlett