7. sep. 2012

Helg, verken mer eller mindre

Da var det helg etter en ganske kort skoleuke. Denne uka ble avsluttet med 3 timer filosofi der det ble snakket om frihet og hvor vidt mennesket er fritt. Høres veldig kjedelig ut, men det er ganske spennende selv om det er veldig mye fancy fransk inni bildet. I tillegg tror jeg etter mitt møte med filosofilæreren min, at alle filosofilærere er utrolig morsomme på en eksentrisk måte.

Min kjære Rousseau

Men nok om filosofi. I skrivende stund spiser jeg middag: kyllingfilet med melon-og mangosalat. Veldig godt! Det som ikke var godt var rød chili +øynene mine. Ikke prøv det!

Vel vel, i morgen går turen til Rouen for å besøke guttene. Det blir veldig koselig, som vanlig!

Jess, jess. Vi snakkes!

2 kommentarer:

  1. KOOOS! Er enig i at filosofi er morsomt til tider, ja :) Digg at du blogger igjen, forresten! U so gooood! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er god, du Marthe! :) Skriver for det vett <3

      Slett