9. sep. 2012

Og der!

Var helga over. Nesten i alle fall. Det er jo faktisk 9 hele timer, i skrivende stund, til jeg virkelig må komme meg på skolen. Siden jeg derfor ikke har noe annet å gjøre enn å sove, kan jeg jo like godt oppdatere dere på helga.

I går reiste nesten hele gjengen avgårde til Rouen for å være med å innflytningsfest der. Det var kjempekoselig å se igjen guttene! Vi ser hverandre ikke så veldig ofte, så de to første helgene i skoleåret er derfor alltid noen av de beste i løpet av året. Vi fikk møte de nye Rouen-guttene også, KOS! :)

I dag har det vært nydelig vær som passer perfekt til søte skjørt og t-skjorter. Jeg satte meg i stuevinduet mitt og solte meg. Etter det tok Tyra, Kaja, Åslaug og jeg turen til Place de Gaulle, og gjorde lekser der. Det ble vel kanskje en liten gåtur med is på veien også, og ikke minst te med Tyra hjemme hos meg :)

Det har egentlig vært en perfekt helg med gode venner!

PS. Siden jeg blogger fra telefonen min, kommer alle bildene under teksten her. Så dere må nesten gjette hva vi holder på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar