10. sep. 2012

Monday morning!

Å si at mandag er den verste dagen i uka, er helt feil etter min mening. Fordi man har som regel ladet opp i løpet av helgen (det er jo det helger er til for, som regel). Min mandag har i alle fall vært ganske så bra. Og siden jeg nå ikke er på facebook kan jeg skryte så mye jeg vil av det, for dere leser faktisk frivillig.
Hvordan de fleste har det mandag morgen.
Jeg dro på skolen klokka åtte selv om jeg ikke hadde time før klokka ti ettersom jeg hadde glemt filosofiboka mi i skapet på skolen. Trodde det skulle bli grusomt, men det var ganske deilig egentlig. Det gikk jo selvfølgelig litt tid med  til å snakke om helga også :) Jeg skal være så snill å spare dere for resten av skoledagen, siden det mest sannsynlig ikke det er så mange andre enn meg som synes den er spennende.

Da jeg kom hjem fra skolen fant jeg to brev fra EDF, altså strømgreia, i postkassa. Jeg tenkte at dette kunne bli interessant, og som regel pleier de å øke månedsprisen min med ganske mye penger. MEN, jeg fikk den gledelige nyheten om at de hadde feilberegnet strømforbruket mitt, og vips så får jeg 100 € tilbake. 100 € er mye penger for meg som bor i leilighet aleine. Jeg tror aldri jeg har vært så glad for slike brev før!

I lykkerusen laget jeg middagsliste over uka, handlet og dro på kjøreskolen for å endelig skrive meg opp på noen kjøretimer (har bare brukt en halvannen uke på dette prosjektet. Prosjektet: gå de 200 meterne bort til kjøreskolen). "Noen" kjøretimer er relativt, for jeg skal ha 14 av dem før høstferien. Fornøyd som jeg var, jogget jeg meg en tur og slo tida jeg pleier å bruke. Da jeg var ferdig med runda mi, tok jeg meg den frihet å dusje til "Somewhere only we know" og "Med ena foten utanför". Den siste av Melissa Horn <3.



Nå sitter jeg  altså her med en tekopp og dinosaurkjeks, og grunner over filosofiske spørsmål som: "Er vi dømt til å være frie?". Ganske interessant skal jeg si dere.

Dinosauruskjeks i mitt hjerte

Men nå har jeg skrevet masse, så jeg sier god natt og sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar