28. mai 2011

Avslapningens dag...

... er navnet på dagen i dag. Det er vel det jeg har gjort egentlig. Eller ikke bare. På ettermiddagen dro jeg til Isa og drakk te og spiste sjokolade med henne, Ingvild, Sondre som var kommet fra Rouen og ei annen jente som heter Liselott. Det var veldig koselig å se Sondre igjen, selv om det egentlig ikke er så lenge siden jeg så han. Te og sjokolade var utrolig hyggelig med disse søte menneskene. Jeg var der ikke så lenge, siden jeg skulle spise middag hos Grotta (eller ihvertfall med den ene som var våken). 

To syvsovere
Til middag var det taco etterfulgt av te, vestlandslefser og film med min kjære Vilde som reiser tilbake til Norge til sommeren for å fortsette videregående der.

Fornøyd med maten!

NAM!

Te i en veldig søt kopp
 Her kommer oppskriften på hvordan man smører vestlandslefser, følg godt med:

Først smører man på smør

Så strør man på sukker

Deretter kanel

Etter det, bretter man lefsa i to

Og til slutt, skjærer man den i skiver
Og slik er det altså gjort på 1.
 
2
3!

Den store klisjéfilmen av de alle: Valentine's day!
 Det var en kjempekoselig middag, mye bedre enn å sitte aleine hos vertsfamilien min som nå er/har vært på middag og litt forskjellig i kveld. Etter filmen bar det hjemover igjen.
Den fine katedralen på vei hjem
 Nå har jeg kommet hjem igjen, og skal snart legge meg. Jeg elsker helg for å si det enkelt og greit.

Kos dere videre, dere som leser og ikke leser bloggen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar