23. mai 2011

I full fart.

Innimellom kabal og lekser, skriver jeg bare dette i full fart. I dag hadde vi evaluering i å kaste diskos!!! Jeg er ikke veldig flink til å kaste diskos, men var veldig fornøyd da jeg endte opp med 12 (av 20). Gym er ikke mitt sterkeste fag, men så lenge jeg får over 10 er jeg fornøyd. Vi slutta tidlig i dag, så da ble det litt isspising og en gåtur i hovedgata i sommerværet.

Vi tok et par bilder på internatet etter middag. ("Vi" er Kaja, Tyra og jeg. De andre er/har vært på middag hos Grotta. Det er jo koselig!) Men vi hadde det gøy med kameraet mitt vi.

Den første sminker seg

Den andre har blitt sminka

Den tredje har gitt opp

Paret

Én som ser bra ut



Ok, det siste bildet er det faktisk en historie bak. For i dag var Tyra og jeg på facebook (bombe!), også var det et bilde av meg der armen min var veldig stor. Derfor sa jeg, "Dette bildet tok jeg selv, det ser man på armen min". Noe som er ganske åpenbart. Derfor sier vi bare, "Dette bildet tok vi selv, man ser det på armene våre!".

Håper dere har hatt en bra start på uka! Snakkes :)

1 kommentar:

  1. Heyheyhey du sa du ikke skulle legge ut rompebildet!

    (og mens du er i gang kan du jo slette sminkebildet, ikke det mest flatterende jeg har sett...)

    SvarSlett