22. mai 2011

Været

Siden man på de fleste språk snakker om været når man ikke har noe annet å snakke om, får jeg vel snakke om været jeg og. Og i dag er det nesten ekte Normandievær. Håper det blir finere utover dagen.
Nesten Normandieværet
Og når man snakker om sola såå skinner den, bokstavlig talt.
Jeg bor jo på internat i ukene, og der følger det med kantinemat... Tre ganger om dagen. Den er egentlig ikke så verst, men den blir vel kanskje litt ensformig i lengden. Jeg mener, det er kanskje ikke denne maten Frankrike er så kjent for. Derfor bestemte Marthe og Ingvild seg for å dra på McDonalds i stedet mens Kaja, Tyra og jeg spiste i kantina. Jeg vet ikke helt jeg, hva som er best av kantinemat og McDonalds. Men jeg satser på kantinematen i lengden.

Ingvild klar for mat

Marthe, bare litt fornøyd
 Også til slutt, et bilde fra flyplassen i Paris, som jeg liker veldig godt!

Tyra!
Jess, god søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar