25. mai 2011

Nå er alle på rommet blitt...

...hekta på ordtak/visdomsord/vitser på internett. Dette beskrier en stor del av ettermiddagen i dag.

Utenom det har jeg hatt årets siste SVTprøve (biologi/naturfag) og "øvd" til SESprøven (økonomi/sosiologi) jeg har i morgen. Det begynner å nærme seg slutten av skoleåret, og det merkes. Innspurten er her, det vil si at det er en del prøver på g. Heldigvis har jeg ikke noen eksamen i år, så jeg tar det med ro selv om det er de siste avgjørende prøvene for dette året. Jeg regna ut at det bare er 9,5 dager med ordentlig skole igjen (Det er DIGG!). Takk og lov for fridagene neste uke. Selv om det er kort tid igjen er ddet nok av ting å gjøre. Ting som å samle alle tingene man har på internatet, signering av leiekontrakt til neste års leilighet og møbelkjøp. Altså litt mer seriøse ting. Som jeg har fortalt tidligere er følelsene mine for neste år som dette: man tar en liter moro, en liten klype skummelt og smaker til med ansvar. For å si det sånn som dette; når man drar til et annet land og flytter i en egen leilighet føler man seg mer voksen enn man er. Heldigvis har jeg foreldrene mine som minner meg på at det er jeg faktisk ikke. Godt er det!

Det blir nok ingen bilder i dag, bare fordi at jeg alltid glemmer kameraet mitt. Jeg skal prøve å bli litt flinkere.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar