9. mai 2011

Parce qu'il pleuvait!

I dag, på vei hjem fra skolen, fikk jeg smake på ekte Normandievær. Det vil si at akkurat i det øyeblikket det ringte ut, begynte det å plaskregne. Akkurat denne hendelsen fikk meg til å tenke på å begynne og blogge. Derfor valgte jeg å kalle bloggen "Parce qu'il pleuvait", som betyr "Fordi det regna" på godt norsk om dere lurte. Her kommer alt og ingenting om det jeg tenker, ser og opplever. Dere som leser (eller som forhåpentligvis vil lese) denne bloggen en gang i framtiden kommer nok til å få lese litt om oppholdet mitt her i Frankrike.


Her er mine veldig blaute, men nye sko stappa med avispapir etter dagens lille dusj


Snakkes, forhåpentligvis.

3 kommentarer:

  1. WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    SvarSlett
  2. savner deg<3 så fint at du lagde blogg så jeg kan følge deg mens jeg venter på at du skal bli ferdig i dusjen. Ingvild hilser også.

    Klem tyra (www.tyras.blogg.no)

    SvarSlett
  3. LIKER VELDIG MASSE, MIN SUKKERSØTE VENN :) <3

    SvarSlett